НОВОСТИ – ДИЦ-a Билтен "Сазвежђа З"

СПЕКТАР

СПЕКТАР
НовиБусур

ПРЕВЕДИ - TRANSLATE

среда, 23. јануар 2019.

ИСТИНА, САМО ИСТИНА





Избор из Коментара на чланак
 Истина је наше оружје, нека се Пацоли навикне


  1. Nostradamus 23. јануар 2019. 08:58 #5798262
    Zanimljivo je koliko politicari imaju potrebu da naglase da govore samo istinu, kao da ce neko pomisliti da oni, nedaj boze lazu, ha, ha, ha. Gospodine Dacicu, pa i oni isto kazu da govore samo istinu, pa tako dolazimo do situacije da i mi citaoci imamo svoju istinu.
  2. GETO 23. јануар 2019. 08:53 #5798245
    Ako je laz istina onda je to tacno, jer laz je osnova politike Srbije i Srpske nacije -Autor: Otac srpskog naroda
  3. Ja 23. јануар 2019. 08:42 #5798215
    Svaka čast vama narode na izboru ko će i kako da vas vodi. Zarađujete mesečno moju dnevnicu, nazivaju vas kompletnim idijotima, ne možete da se zaposlite bez partijske knjižice i opet su vam oni najbolji. Ja sam sitan šef sa malim ovlastenjima i imam 2000 evra platu. Ministar vlade zemlje u kojoj zivim dolazi biciklom na posao. Jedan sluzbenik gradske vlade dobio otkaz zato što je koristio auto u privatne svrhe.
  4. Nataša 23. јануар 2019. 08:41 #5798212
    Koliko vidim mi ćemo sa tom istinom pod jedno drvo, a ostali će dobiti, a neki su već dobili države....Mi smo već jednom pod pretnjom Austrougara vratili našu Albaniju, a sada zarad mira predajemo naše Kosovo....

Нема коментара:

ФРЕСКЕ

ФРЕСКЕ
ПОСЛЕДЊИХ ВРЕМЕНА